LasAguas
x = independently organized TED event

Theme: Construyendo identidades

This event occurred on
April 9, 2016
Bogota, Distrito Capital de Bogotá
Colombia

In the spirit of ideas worth spreading, TEDx is a program of local, self-organized events that bring people together to share a TED-like experience. At a TEDx event, TEDTalks video and live speakers combine to spark deep discussion and connection in a small group. These local, self-organized events are branded TEDx, where x = independently organized TED event. The TED Conference provides general guidance for the TEDx program, but individual TEDx events are self-organized (subject to certain rules and regulations).

Carrera primera # 18A-12 Bogota, Colombia
Bogota, Distrito Capital de Bogotá
Colombia
Event type:
Standard (What is this?)
See more ­T­E­Dx­Las­Aguas events

Speakers

Speakers may not be confirmed. Check event website for more information.

Emilio Aparicio

Federico Gutierrez

Alcalde de Medellín

Federico Hoyos

Congresista de la República

Johana Bahamón

Actriz/ Activista
Actriz, presentadora y administradora de empresas caleña que se enfocó en el emprendimiento de la Fundación teatro interno.

Jose Miguel Mendoza

Abogado y profesor titular de la Universidad de los Andes. Maestro en Derecho de Sociedades y Regulación de Mercados Financieros de la Universidad de Oxford y maestro en Mercados Financieros Alternativos en la Universidad de Tilburg. Además cuenta con un doctorado en Estrategias de Reforma Institucional en América Latina de la universidad de Oxford.

Juan Manuel Barrientos

Chef del restaurante El Cielo, de cocina molecular en Bogotá.

Lina Hinestroza

Relacionista pública que al ser diagnosticada con cáncer de seno decidió darle un cambio radical a su vida y creó el blog Poniendole el pecho al cáncer, que empezó como un desahogo para ella pero resultó en un lugar de resguardo para una multitud de mujeres con su misma enfermedad.

Organizing team

Juan Camilo
Rangel

Bogota, Colombia
Organizer

Juan Camilo
Rangel

Bogotá, Colombia
Co-organizer